11.11.2008
Navic pridana sekce S16 v Čechách. Aneb jake krasavice muzete potkat na nasich silnicich!:)
Odkaz ZDE.
11.11.2008
Tak jsme meli v neděli 9.11. male dostaveníčko v Pardubicích na srazu Peugeot Clubu. Sesli jsme se tam tri 106 S16 tak bylo o cem povidat, co rozebirat, na co koukat. Byla to super akcicka. Tady jsou fotky a taky jedno video jak nam to hezky brumla na volnobeh :)
VIDEO - 3x S16 na volno
Fotky ZDE.
15.10.2008
Jen par fotecek z bezne podzimni projizdky a o poznani zdravejsi zvuk vyfuku. Jako bonus jsem se zacal hrabat ve fotoshopu a tady je prvni zmrseny vytvor. Ale snaha se ceni ne? :)
VIDEO - Zvuk vyfuku
Fotky ZDE.
14.10.2008
Tak nam dneska prisla krabice. A v ni dalsi krabice :) No a v ní dlouho očekavaný kit vzduchového sání. Nevahal jsem dlouho a dal se do jeho instalace. No a tady je vysledek.
Fotky ZDE.
1.10.2008
A je TO! :) Diagnóza se potvrdila a těsnění bylo KO. Kdyz uz byl otevreny motor cely se zkontroloval a udelalo spousta dalsi prace co by byla stejne potreba na jare. Takze vysledek: nove tesneni pod hlavou, nove rozvody, vymeneny olej v motoru i v prevodovce, nove svicky, vycisten motorovy prostor, doplneni tekutin, oleju.....ted uz se jen čeká na náporový vzduchový filtr pro P106 16V. Navic mimo motorovy prostor se vymenilo tesneni na vyfuku. Vystřídal ho pletenec ktery zajisti vetsi pruznost pri zachovani tesnosti. A take se dotahli torozni tyce ktere byly z nepochopitelneho duvodu povolene. Kazdopadne tim Pegina ziskala na stabilite.
GO motoru provedeno na: 144 000 km
Fotky ZDE.
Po generálce bylo navíc nutné Peginu umyt a hlavne vyluxovat. Navíc jsem sundal a dal vyprat potahy z předních sedadel. Jestli se tam jeste vratí to se uvidi :)
15.9.2008
Přišla smutná zpráva. Půjčil jsem Peginu kamošoj a bohužel si ji moc neužil. Diagnóza: Těsnení pod hlavou. A tak se jelo do garaže a započla GO.....
Ne nadarmo se říká ženskou a auto nepůjčuj.
15.8.2008
Konecne jsem se dostal k tomu abych odstranil silenou tuningovou řadicí páku. A nahradil ji decentní černou koženou. Aby ale nebyla tak "nudna" šlo se "pod kudlu". A tak je na řadčce vygravírovaný lvíček.
4.8.2008
Po blbnuti na letisti si peginka zaslouzila trochu vypucovat. Takze se cele auti umylo, vyluxovalo a hlavne jsem umyl vsechny kolecka hezky jedno po druhem. Pruběh a výsledek nafocen ve fotogalerii.
3.8.2008
Vyrazili jsme s Peginkou a kamosem na byvale letiště trochu zablbnout. Bohuzel den predtim se utrhlo tesneni z vyfuku hned za svodama. Coz bylo znat na jak zvuku tak na zrychleni :)
VIDEO - Akcelerace zvenku
VIDEO - Akcelerace zevnitr
VIDEO - Zvuk vyfuku
1.8.2008
Po tom co jsem dostal nové SPZ jsem provedl malou změnu i na rámečcích. Místo napisu smucler.cz dal reflexni : PEUGEOT 106 S16. A to i proto ze na aute neni jinde oznaceno o jaky jde model. Takhle alespon ostatní učastnící silničního provozu (hlavne majitele TDI) vedi s kym maji tu cest :)
Taky jsem odstranil reklamu autobazaru ze zadniho skla.
23.6.2008
Od rozhodnuti ze moje dalsi auto bude Peugeot 106 S16 to byl asi mesic objizdeni bazaru a zkouseni. Bral jsem sebou vzdycky kamose mechanika aby poradil. Vzdycky se naslo neco co nesvedcilo o dobrem zachazeni predchozim majitelem. Proto jsme odjizdeli vzdy s prazdnou a ja uz pomalu zacinal zvazovat ze se podivam po "braskoj" - Saxu VTS. Zbyval posledni bazar v Horšovském týně. A vzhledem k tomu ze je to od nas dobrych 300km jel jsem pro auto jen se svoji slecnou. Auto mi bylo nalezite predstaveno, byl jsem obeznamen ze bylo lehce bourane a ze je po laku. Testovaci jizda neukazala zadne nedostatky a oproti vsem ostatnim co jsem mel moznost videt predtim bylo v dobrem stavu. Takze bylo rozhodnuto. Nadelil jsem si Peginku primo v den svych narozenin. A tak jsem vymenil svych poctive vydelanych 84000,- za krasnou hracku pro dospele.
Zakladni udaje:
Peugeot 106 |
|
zdvih. objem: | 1587 |
max. výkon: | 87/6600 [118PS] |
rok výroby: | 11/1997 |
rozmery [d,š,v]: | 3678, 1620, 1376 |
pohotovost. hmotnost: | 950kg |
poháněná náprava : | přední |
nejvyšší povolená rychlost: | 205 km/h |
výbava: | 2x air bag |
ABS | |
el. přední okna | |
el. zrcátka | |
centrál dálkový | |
imobilizér | |
zadní stěrač | |
posilovač řízení | |
otáčkoměr | |
mlhovky |
takže jediné co chybí je klimatizace a střešní okno :)
Další nestandartní výbava při koupi:
kola: Alessio Monza v rozměru 7x15 s roztečí 4x108
gumy: Uniroyal RainSport1 - 195/50 R 15 V (do 240km/h)
výfuk: koncový díl Layting - LNG.ROV1N
otevřený vzduchový filtr neznámého původu
potahy S16, koberečky peugeot
postarší autorádio SONY (vyměněno za SONY CDX-GT424U s CD, USB, AUX)
Stav tachometru při koupi: 137 000 km
Po příjezdu domů jsem nechal auto prohlédnout mechanikem a s velkou radosti si poslechl jeho verdikt ze je na aute az na drobnosti vse jak ma byt. Vyměnil jsem postarší SONY za SONY CDX-GT424U s CD, USB, AUX. Taky jsem hned udelal par fotecek ZDE.